Författare Ämne: Never Ending Pool  (läst 49610 gånger)

Utloggad Tobias

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6016
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
SV: Never Ending Pool
« Svar #90 skrivet: 03 april, 2011, 02:20:25 »
Ja, mot alla odds fick de ihop något till slut, vilket glädjer mig något. I sista stund. Som sagt, om ni vill delta, skynda!
Om jag inte minns fel var det nog ganska exakt 10 år sedan Arthur Louie öppnade den första poolen. Det var för Japan/Australien-vändan 2001. Jag var med från början. Under ett par år var den ursprungliga poolens anslagstavla utomordentligt värdefull för Dylan-fans världen över. Sedan gick det av olika skäl rätt rejält utför och efter långdragna dödsryckningar försvann den ursprungliga poolen från nätet för några år sedan. Sedan kom The Never Ending Pool, men saker blev aldrig riktigt som de varit. Sådant är dock livet. Jag ska nog fylla i mitt formulär även denna gång.
"Trying is the first step towards failure."

-Homer Simpson

Garcia678

  • Gäst
SV: Never Ending Pool
« Svar #91 skrivet: 03 april, 2011, 12:08:08 »
Ja, mot alla odds fick de ihop något till slut, vilket glädjer mig något. I sista stund. Som sagt, om ni vill delta, skynda!
Om jag inte minns fel var det nog ganska exakt 10 år sedan Arthur Louie öppnade den första poolen. Det var för Japan/Australien-vändan 2001. Jag var med från början. Under ett par år var den ursprungliga poolens anslagstavla utomordentligt värdefull för Dylan-fans världen över. Sedan gick det av olika skäl rätt rejält utför och efter långdragna dödsryckningar försvann den ursprungliga poolen från nätet för några år sedan. Sedan kom The Never Ending Pool, men saker blev aldrig riktigt som de varit. Sådant är dock livet. Jag ska nog fylla i mitt formulär även denna gång.

Tyvärr verkar dom inte riktigt fått ordning på siten ändå, det har varit omöjligt att regga sig som ny användare sen ett par dar tillbaka.

Utloggad Bengt

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 1950
    • Visa profil
    • E-post
SV: Never Ending Pool
« Svar #92 skrivet: 04 april, 2011, 07:32:39 »
Mycket svenskt i resultatlista-toppen därborta i Taiwan. Grattis Hoffa & Zimphony  :party:

Utloggad dignity

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 668
    • Visa profil
    • http://web.comhem.se/bsob/
SV: Never Ending Pool
« Svar #93 skrivet: 04 april, 2011, 15:17:39 »
Mycket svenskt i resultatlista-toppen därborta i Taiwan. Grattis Hoffa & Zimphony  :party:

ScanZim tackar allra ödmjukast! /Benke
Att stjäla en noshörning hör inte till det lättaste!

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: Never Ending Pool
« Svar #94 skrivet: 04 april, 2011, 17:40:49 »
Ja! Läcker start, SC och FOH på delad tredje   ^_^   :party:
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you