Författare Ämne: The table is oh, so full  (läst 41394 gånger)

Utloggad bobi

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 2127
    • Visa profil
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #45 skrivet: 14 december, 2010, 18:56:16 »
Allvarligt talat, Elston, det var bland det häftigaste jag sett. I sport/tävling alla kategorier. Vilka otroligt ruggiga lirare. Finns inga bra ord för den kampen. Jesus!
bobi :d5:

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #46 skrivet: 14 december, 2010, 19:00:26 »
Allvarligt talat, Elston, det var bland det häftigaste jag sett. I sport/tävling alla kategorier. Vilka otroligt ruggiga lirare. Finns inga bra ord för den kampen. Jesus!
bobi :d5:

 :d5:  ^_^
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad 2gruv

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 2318
    • Visa profil
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #47 skrivet: 14 december, 2010, 20:24:08 »
Allvarligt talat, Elston, det var bland det häftigaste jag sett. I sport/tävling alla kategorier. Vilka otroligt ruggiga lirare. Finns inga bra ord för den kampen. Jesus!
bobi :d5:
Nu måste jag rätta din stavnig :rolleyes: - Geeshusj heter det  :wacko:
Lord, have mercy, mama. It sure is good to see you comin' today

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #48 skrivet: 19 februari, 2011, 21:12:02 »
I eftermiddags tog Higgins den första finalplatsen i Welsh Open   :party:  :d2:
Och i detta nu pågår den andra semin mellan Mark Selby och Stephen Maguire. Och det här är en riktigt dramatisk och nervig historia. Väl värd att se på Eurosport!

Utan att ha några speciella preferenser här tycker jag ändå det vore skoj med en helskotsk final mellan Higgins och Maguire imorgon.
Men det gör mig egentligen inget vem Higgins möter. The Jester from Leicester är också okej.
Bara Higgins vinner ...   :rolleyes:  ^_^
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #49 skrivet: 19 februari, 2011, 23:57:17 »
I eftermiddags tog Higgins den första finalplatsen i Welsh Open   :party:  :d2:
Och i detta nu pågår den andra semin mellan Mark Selby och Stephen Maguire. Och det här är en riktigt dramatisk och nervig historia. Väl värd att se på Eurosport!

Utan att ha några speciella preferenser här tycker jag ändå det vore skoj med en helskotsk final mellan Higgins och Maguire imorgon.
Men det gör mig egentligen inget vem Higgins möter. The Jester from Leicester är också okej.
Bara Higgins vinner ...   :rolleyes:  ^_^

Nu 5-5 och skiljeframe.
Vilken rysare ........
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #50 skrivet: 20 februari, 2011, 00:21:43 »
Det blir helskotsk final imorgon, efter ännu ett riktigt snyggt avslutningsframe av Maguire, som jag nog aldrig sett spela så bra som ikväll.

Men räcker det mot Higgins imorgon?
Hm.
Jag tvivlar.

Ska bli spännande att se   :mellow:
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #51 skrivet: 20 februari, 2011, 20:42:27 »
Efter 5-3 till Maguire i paus har nu Higgins i ett oerhört dramatiskt frame reducerat till 5-4. Det här blir ännu en nagelbitare ...........
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #52 skrivet: 20 februari, 2011, 23:16:43 »
John Higgins! What a bloke!   :party:  :d2:

Och snart är det VM ...
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad 2gruv

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 2318
    • Visa profil
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #53 skrivet: 21 februari, 2011, 18:42:34 »
Själv tycker jag dom kunde ta efter sumon och slänga ett par nävar salt på bordet innan match. Herregud dessa släta ytor, förkromat, tefloniserat- Nonstick Var är spänningen, dramat när inte ens pinten står på bordet och röken, tja snart får man väl åka till Belgien, detta välsignade land av öl, freedom fries och pedofiler, för att få röka. Det är ju själva grejen, en illvillig rökslinga från mungipan rakt in i ögonvrån mitt i stöten å att Higgins var ren och vit- Det är ju för fan en sjaskig pubsport, som dart. Det ska va mutor, öl, cig och gyttjebrottning
Eller salt på bordet
Lord, have mercy, mama. It sure is good to see you comin' today

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #54 skrivet: 21 februari, 2011, 20:39:07 »
Själv tycker jag dom kunde ta efter sumon och slänga ett par nävar salt på bordet innan match. Herregud dessa släta ytor, förkromat, tefloniserat- Nonstick Var är spänningen, dramat när inte ens pinten står på bordet och röken, tja snart får man väl åka till Belgien, detta välsignade land av öl, freedom fries och pedofiler, för att få röka. Det är ju själva grejen, en illvillig rökslinga från mungipan rakt in i ögonvrån mitt i stöten å att Higgins var ren och vit- Det är ju för fan en sjaskig pubsport, som dart. Det ska va mutor, öl, cig och gyttjebrottning
Eller salt på bordet

Nå, så kan man kanske tycka.
Men nog bjöd de senaste dagarnas matcher på så mycket spänning och drama som i alla fall jag kan begära.
Kan bara anta att du inte såg dem.
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad 2gruv

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 2318
    • Visa profil
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #55 skrivet: 23 februari, 2011, 20:23:39 »
Själv tycker jag dom kunde ta efter sumon och slänga ett par nävar salt på bordet innan match. Herregud dessa släta ytor, förkromat, tefloniserat- Nonstick Var är spänningen, dramat när inte ens pinten står på bordet och röken, tja snart får man väl åka till Belgien, detta välsignade land av öl, freedom fries och pedofiler, för att få röka. Det är ju själva grejen, en illvillig rökslinga från mungipan rakt in i ögonvrån mitt i stöten å att Higgins var ren och vit- Det är ju för fan en sjaskig pubsport, som dart. Det ska va mutor, öl, cig och gyttjebrottning
Eller salt på bordet

Nå, så kan man kanske tycka.
Men nog bjöd de senaste dagarnas matcher på så mycket spänning och drama som i alla fall jag kan begära.
Kan bara anta att du inte såg dem.
:party:
Lord, have mercy, mama. It sure is good to see you comin' today

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #56 skrivet: 16 april, 2011, 23:25:37 »
Jag säger bara Judd Trump! Ung snubbe som äntligen hittade sitt spel och vann China Open för två veckor sedan. Och nu ikväll, i första VM-matchen, slog han ut förra årets världsmästare Neil Robertson.

Kul med a new kid on the block. Hur det än går i årets VM så lär vi få se mycket mer av denne begåvade och trevlige yngling framöver  -_-
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Garcia678

  • Gäst
SV: The table is oh, so full
« Svar #57 skrivet: 20 april, 2011, 12:51:45 »
Har suttit och kikat lite och det är ju rätt skoj. Men nog är det en märklig sport, bara en spelare (den andra stackaren får ju bara titta på), och när man skjutit ner en boll tar domaren upp den igen :mellow:

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #58 skrivet: 01 maj, 2011, 21:36:18 »
Jag säger bara Judd Trump! Ung snubbe som äntligen hittade sitt spel och vann China Open för två veckor sedan. Och nu ikväll, i första VM-matchen, slog han ut förra årets världsmästare Neil Robertson.

Kul med a new kid on the block. Hur det än går i årets VM så lär vi få se mycket mer av denne begåvade och trevlige yngling framöver  -_-

Idag har finalen börjat. Avslutas imorgon. Och det är denne Judd Trump som möter John Higgins.
Och jag kan bara säga ... titta på denna match, titta på denne nya stjärna!
Det här är stor, stor underhållning, och alldeles fantastisk snooker   :d5:  :mellow:  :party:
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad AndersG

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 3628
    • Visa profil
    • E-post
SV: The table is oh, so full
« Svar #59 skrivet: 03 maj, 2011, 05:23:09 »
Jag säger bara Judd Trump! Ung snubbe som äntligen hittade sitt spel och vann China Open för två veckor sedan. Och nu ikväll, i första VM-matchen, slog han ut förra årets världsmästare Neil Robertson.

Kul med a new kid on the block. Hur det än går i årets VM så lär vi få se mycket mer av denne begåvade och trevlige yngling framöver  -_-

Idag har finalen börjat. Avslutas imorgon. Och det är denne Judd Trump som möter John Higgins.
Och jag kan bara säga ... titta på denna match, titta på denne nya stjärna!
Det här är stor, stor underhållning, och alldeles fantastisk snooker   :d5:  :mellow:  :party:

And the winner is:

Skotten John Higgins vann VM i snooker för fjärde gången då han finalbesegrade engelsmannen Judd Trump med 18–15 på måndagskvällen.


Higgins återtog därmed titeln. Förra året var han avstängd efter anklagelser för att ha medverkat i uppgjorda matcher.

VM-segern gav 125.000 pund, drygt 1,26 miljoner kronor


Uppgjorda matcher, rena maffiametoderna! -_-
Politics is entertainment. It's a sport. It's for the well groomed and well heeled. The impeccably dressed. Party animals. Politicians are interchangeable.