Författare Ämne: Moza Jindraakha which means "the place where life is protected"  (läst 10003 gånger)

Utloggad Humlan

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 8072
    • Visa profil
SV: Moza Jindraakha which means "the place where life is protected"
« Svar #15 skrivet: 12 april, 2017, 18:50:04 »
Döden skiljer de båda alla tre "liven" åt som en gräns mellan dimensioner?

Vilka/vilkas alla tre?  -_-

Döden skiljer de båda; alla de tre? "liven"...; som en gräns mellan dimensioner... :rolleyes: (?)  :d1:

Vilka är dessa två eller tre? Går de att benämna?  -_-

Det är möjligt?  Du kan prova med 1,2 och 3? om det känns meningsfullt för dig  :d1: och förmodar jag upprepa dessa med oändlighetens djup bort mot mörkret och kylan, svalkan och stillhetens upplösning... :rolleyes:
±→H4n→~ https://www.instagram.com/joakim.humleback/

"But power and greed and corruptible seed Seem to be all that there is"

"Since the legalization, Monsanto has charged Brazilian farmers 2% of their sales of Roundup Ready soya beans, which now account for an estimated 85% of the nations soyabean"

Utloggad Hoho

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 849
    • Visa profil
SV: Moza Jindraakha which means "the place where life is protected"
« Svar #16 skrivet: 13 april, 2017, 12:38:16 »
Döden skiljer de båda alla tre "liven" åt som en gräns mellan dimensioner?

Vilka/vilkas alla tre?  -_-

Döden skiljer de båda; alla de tre? "liven"...; som en gräns mellan dimensioner... :rolleyes: (?)  :d1:

Vilka är dessa två eller tre? Går de att benämna?  -_-

Det är möjligt?  Du kan prova med 1,2 och 3? om det känns meningsfullt för dig  :d1: och förmodar jag upprepa dessa med oändlighetens djup bort mot mörkret och kylan, svalkan och stillhetens upplösning... :rolleyes:

 :d2: 1, 2 och tre hjälper mig inte nämnvärt, tack ändå!
The more I die, the more I live.

Utloggad Humlan

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 8072
    • Visa profil
SV: Moza Jindraakha which means "the place where life is protected"
« Svar #17 skrivet: 10 oktober, 2017, 16:51:54 »
Döden skiljer de båda alla tre "liven" åt som en gräns mellan dimensioner?

Vilka/vilkas alla tre?  -_-

Döden skiljer de båda; alla de tre? "liven"...; som en gräns mellan dimensioner... :rolleyes: (?)  :d1:

Vilka är dessa två eller tre? Går de att benämna?  -_-

Det är möjligt?  Du kan prova med 1,2 och 3? om det känns meningsfullt för dig  :d1: och förmodar jag upprepa dessa med oändlighetens djup bort mot mörkret och kylan, svalkan och stillhetens upplösning... :rolleyes:

 :d2: 1, 2 och tre hjälper mig inte nämnvärt, tack ändå!

Tidigare Liv: Nuvarande Liv: Efterföljande Liv; och upprepa in i oändligheten om du vill inget nytt under stjärnorna men tål att upprepas tills altet fryser och helheten bootar om med en ljudlös puff  :d1:
±→H4n→~ https://www.instagram.com/joakim.humleback/

"But power and greed and corruptible seed Seem to be all that there is"

"Since the legalization, Monsanto has charged Brazilian farmers 2% of their sales of Roundup Ready soya beans, which now account for an estimated 85% of the nations soyabean"