Heter Bobi.Bor i Stockholmsområdet. Man. född 1949. Gift. 2 barn, 24 o 13 år. Ingen av de tre nämnda är Dylanfantast,men hustrun går ibland med på nån konsert och äldste sonen var med på cirkus-91.
Uppfödd med Dylan, sedan min kusin i Karlstad (!) spelat Blowin`... för mig 62/63.
Hittade den här seiten efter att ha träffat Jörgen i nattkön vid Globen nu senast.
Egentligen inte särskilt intresserad av musik, dåligt musiköra, men förutom Dylan gäller en del andra gamla gubbar, främst Lou Reed och sen är ju Stones rätt kul live fortfarande.
Är ett slutet av 60-tals barn, med flower-power och mycket droger. Numer blir det bara lite alkohol ibland...
Gillar orginalgrejor, kör bl.a Rolls Royce sommartid ( billigare än man tror).
Opraktisk. Hajar inget heller av datorer,vilket I&I m.fl. redan observerat. Har därför bara Dylanmaterial som getts ut den vanliga vägen, förutom några skrapiga taper från Tyskland. Gillar bra ljud på konserter oxå,störs då det låter skit.
Missade -66 i Stockholm på ett pinsamt sätt, som jag ska relatera vid annat tillfälle, såg Bob Live 1.a gång i Göteborg -78. Minnesvärda dagar!!
Jag trivs i ert sällskap!
Tack för ordet!!