Författare Ämne: Nåt ska det väl stå här också  (läst 5088 gånger)

Utloggad eyolf

  • Hobo
  • *
  • Antal inlägg: 49
    • Yahoo Instant Messenger - trainedreflex
    • Visa profil
    • http://www.dylanchords.com
    • E-post
Nåt ska det väl stå här också
« skrivet: 23 december, 2003, 12:43:56 »
Har ni märkt det? Efter alla våra ansträngningar (och stort tack till dem som har haft ansträngningarna) för en bättre kommunikation och därmed en bättre värld att leva i, för fattig och rik, för grek och turk, där alla är jämlika och ingen behöver läsa om BT och flac om dom inte vill - är detta den diskussionskategori som är långsammast att fyllas upp.
Bara en reflexion.




(Inte f'att jag själv har nåt vettigt att säga om Dylan. Dylan? vem är det?)  
The doors to your cage shall be decked with gold

Utloggad I&I

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 1125
    • Visa profil
    • E-post
Nåt ska det väl stå här också
« Svar #1 skrivet: 23 december, 2003, 14:13:45 »
Citera
Har ni märkt det? Efter alla våra ansträngningar (och stort tack till dem som har haft ansträngningarna) för en bättre kommunikation och därmed en bättre värld att leva i, för fattig och rik, för grek och turk, där alla är jämlika och ingen behöver läsa om BT och flac om dom inte vill - är detta den diskussionskategori som är långsammast att fyllas upp.
Bara en reflexion.




(Inte f'att jag själv har nåt vettigt att säga om Dylan. Dylan? vem är det?)
Det är högst tillfälligt tror jag. Efter helgerna (senast) kommer Dylaninläggen att forsa in som vanligt. Jag själv lever i ett lyckorus efter att ha lyssnat på Sheperds Bush och Hammersmith i ganska snabb följd igår. Jag ser nu fram emot nästa platta och nästa turné med gigantiska förväntningar igen. Snälla Bob, Europa till sommaren. Jokerman o allt det andra vill jag också höra live.

Samt att jag lever med ett tangentbord som gör att jag måste klistra in alla "å:n", vilket får till följd att jag skriver så lite som möjligt enbart därför.

Glögg på er.
« Senast ändrad: 23 december, 2003, 14:14:32 av I&I »

Utloggad Fredrik

  • Global Moderator
  • Precious Angel
  • *****
  • Antal inlägg: 947
    • ICQ Messenger - 47371243
    • Visa profil
Nåt ska det väl stå här också
« Svar #2 skrivet: 23 december, 2003, 14:22:23 »
;)

Det KAN bero på att jag inte kopierat över alla inlägg från Pelles forum i just "Dylan" ämnet, däremot i dom andra ämnena. Den kan också bero på något annat...

/F
It's not me you're looking for, babe.

Utloggad Elston

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
Nåt ska det väl stå här också
« Svar #3 skrivet: 23 december, 2003, 19:23:43 »
Shepberds Bush? Doberman-versionen som jag laddat ner men ännu inte bränt? Låter den bra???
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad I&I

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 1125
    • Visa profil
    • E-post
Nåt ska det väl stå här också
« Svar #4 skrivet: 23 december, 2003, 21:45:58 »
Citera
Shepberds Bush? Doberman-versionen som jag laddat ner men ännu inte bränt? Låter den bra???
Jag har inte kollat "fingerprints" o sånt. Det är kanske inte superljud så troligen har jag inte Doberman. Men det duger gott. Tills vidare i alla fall. Fin konsert.
Tror jag ska plocka hem den där DVD'n så småningom också om jag hittar den!