Författare Ämne: Jokermen Dancing  (läst 3410 gånger)

Utloggad I&I

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 1125
    • Visa profil
    • E-post
Jokermen Dancing
« skrivet: 29 mars, 2006, 10:24:03 »
Tjena,

Jag tänkte öka konkurrensen lite ytterligare.

... eftersom Motorn visade sig ha blivit fulltecknad har jag tagit det snabba beslutet att starta upp ett nytt pool-lag. Om det finns några medlemmar på forumet som sedan gammalt är med och tippar på poolen men inte är med i något lag, (alternativt någon som är helt färsk men vill prova på en kul grej), så finns det plats för tre gubbar (eller gummor) f.n. Jag har nog en (möjligen) två platser klara.

Ni behöver inte vara poolproffs då jag själv kommer välja nästan helt på känsla och inget efter statistik den här gången. (Vi vinner ändå.)

Jag vill gärna ha svar från ev. intresserade under dagen annars väljer jag lämpliga skojare bland "free agents" på poolen imorgon. Jag kommer dock försöka hålla laget svenskt (alt. nordiskt) så ökar chansen att det håller ihop hjälpligt från turné till turne´

Ja apropå det. Namnet (i rubriken) är inte spikat. Har ni bra förslag så kan det komma att ändras före kvällen. Sen kör vi. Höres.

:punk:  

Utloggad I&I

• Precious Angel
    • Visa profil
    • E-post
Jokermen Dancing
« Svar #1 skrivet: 29 mars, 2006, 11:53:00 »
Nu är laget skapat och har tre platser lediga f.n. Efter snabbkonferens med den andra medlemmen har namnet bytts ut till "We're Only Bleeding".  

Utloggad gope

• Landlord
  • Antal inlägg: 257
    • Visa profil
    • E-post
Jokermen Dancing
« Svar #2 skrivet: 29 mars, 2006, 14:29:36 »
Hej

Jag är gärna med, men jag ligger som Free Agent. Plocka mig gärna om du hinner innan ngn annan gör det

:punk:  :punk:  

Utloggad I&I

• Precious Angel
    • Visa profil
    • E-post
Jokermen Dancing
« Svar #3 skrivet: 29 mars, 2006, 15:50:06 »
Citera
Hej

Jag är gärna med, men jag ligger som Free Agent. Plocka mig gärna om du hinner innan ngn annan gör det

:punk:  :punk:
Jepp. Du är med. Välkommen i gänget.

Oops. Glömde ju säga att "We're Only Bleeding" såklart innebär att man bör avguda Blood on the Tracks för att kliva på.  :D  

Utloggad I&I

• Precious Angel
    • Visa profil
    • E-post
Jokermen Dancing
« Svar #4 skrivet: 30 mars, 2006, 10:12:25 »
Så. Då var var laget fullt. Hittade två svenska flaggor i free agent listan så jag slog till så det blev ett helsvenskt lag. Jag fick med mig en extra snubbe härinifrån genom det märkte jag när jag kollade lite närmare.  :D
Får väl hoppas det var ok.  :rolleyes:  
« Senast ändrad: 30 mars, 2006, 10:13:00 av I&I »

Utloggad Fajersson

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 1174
    • Visa profil
    • E-post
Jokermen Dancing
« Svar #5 skrivet: 30 mars, 2006, 15:43:14 »
I & I//
Du draftade mig. Jag har i sanning blandat och gett genom åren. Hoppas på en helgjuten insats denna turné. :punk:  
...and the road is long, it's a long hard climb. I've been on that road for too long a-the time.