Författare Ämne: Jag-nybörjarguide  (läst 1910 gånger)

Utloggad Loten

• Hobo
  • *
  • Antal inlägg: 78
    • Visa profil
    • Life of Lot
    • E-post
Jag-nybörjarguide
« skrivet: 20 juni, 2006, 08:56:59 »
Hej!

Jag bor i Norrland, på tok för långt bort från Bob.

Allt jag verkligen vill göra är...inte att skriva om mig själv men att se och höra mannen live. Lyckliga lyckliga ni som har varit på hans konserter!
Eftersom jag blitt så trött på att resa långt, hoppas jag han kommer till Sverige snart igen, men det ser mörkt ut.

Jag kan diskutera musiken i oändlighet, men det tar för mycket tid från lyssnandet, så jag har enats med mig själv om att allt han gjort är fantastiskt, förutom If Dogs Run Free, men det är den tramsiga tjejens fel. Och så småningom kanske jag blir sams med henne också.

Om någon vill sälja sin biljett till Romkonserten så hör av er! Är halvt förkrossad över att det var slutsålt, när jag ändå ska till stan.

De gånger jag ger Bob en paus blir det The Band, Love, Tim Buckley och mig själv jag lyssnar på. Och så allt annat man behöver höra på för att inte bli tom i själen.

Kram på er.

Evil woman
I am begging you
Stop putting my name
On everything you do

Utloggad Elmer Eliasson

• Landlord
  • Antal inlägg: 444
    • Visa profil
    • E-post
Jag-nybörjarguide
« Svar #1 skrivet: 20 juni, 2006, 10:08:32 »
Allt jag verkligen vill göra är...säga välkommmen!

Elmer

Utloggad AndersG

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 3628
    • Visa profil
    • E-post
Jag-nybörjarguide
« Svar #2 skrivet: 20 juni, 2006, 10:19:56 »
Citera
Eftersom jag blitt så trött på att resa långt, hoppas jag han kommer till Sverige snart igen, men det ser mörkt ut.

It's not dark yet but it's getting there skriver Dylan, riktigt så illa att det inte blir några fler Skandinavien och Sverige spelningar är det säkert inte.

Jag ser väl kanske inte att det blir någon Norrlandsturné 2007 men kanske någon enstaka festivalspelning. :rolleyes:

Hur som helst, välkommen hit!

Anders G.
Politics is entertainment. It's a sport. It's for the well groomed and well heeled. The impeccably dressed. Party animals. Politicians are interchangeable.