Författare Ämne: Dylan på Debaser Medis!!!  (läst 172603 gånger)

Utloggad egoBen

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 3458
    • Visa profil
    • E-post
SV: Dylan på Debaser Medis!!!
« Svar #75 skrivet: 15 mars, 2007, 13:14:56 »
:party:

Citera
Nothing was deliveeeeerrrred...  :mellow:

Utloggad Elston

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
« Svar #76 skrivet: 15 mars, 2007, 13:40:38 »
Any daay now, aaaaany daaaaaaaaaayyy nooow .............   :rolleyes:
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad egoBen

• Precious Angel
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #77 skrivet: 15 mars, 2007, 14:48:23 »
...los biljettos bliva releasade.

Utloggad Tobias

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 5956
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
« Svar #78 skrivet: 15 mars, 2007, 14:52:28 »
I brist på annat att göra tog jag enm titt på forumstatistiken. Jag noterar att denna tråd bara behöver 8 svar till för att hamna bland de tio mest aktiva trådarna (utifrån antalet svar) i forumet någonsin (eller rättare sagt sedan december 2003, hur det såg ut på Yahoo-tiden har jag inga uppgifter om). Det dröjer nog inte länge innan tråden placerar sig på den topplistan. Också värt att notera är att fem nya registrerade medlemmar tillkommit sedan den här nyheten briserade, vilket säkert inte är en slump. Aldrig tidigare har så många samtidigt varit inne på forumet som kl 09:10 i morse (strax efter det uteblivna biljettsläppet), då 50 personer (både gäster och registrerade användare) var här.
"Trying is the first step towards failure."

-Homer Simpson

Utloggad egoBen

• Precious Angel
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #79 skrivet: 15 mars, 2007, 15:12:56 »
Då säger vi grattis till oss då. (Ännu ett inlägg, meningslöst, men ett meddelande!)

I brist på annat att göra tog jag enm titt på forumstatistiken. Jag noterar att denna tråd bara behöver 8 svar till för att hamna bland de tio mest aktiva trådarna (utifrån antalet svar) i forumet någonsin (eller rättare sagt sedan december 2003, hur det såg ut på Yahoo-tiden har jag inga uppgifter om). Det dröjer nog inte länge innan tråden placerar sig på den topplistan. Också värt att notera är att fem nya registrerade medlemmar tillkommit sedan den här nyheten briserade, vilket säkert inte är en slump. Aldrig tidigare har så många samtidigt varit inne på forumet som kl 09:10 i morse (strax efter det uteblivna biljettsläppet), då 50 personer (både gäster och registrerade användare) var här.

Utloggad Jack Fate

• Landlord
  • Antal inlägg: 488
    • Visa profil
« Svar #80 skrivet: 15 mars, 2007, 16:10:25 »
Den nya matematiken:

700 platser. 600 tillgängliga.
50 personer inne på sidan 0910. Kommer de fram på nätet eller telefon så beställer de max antalet biljetter: 6 st.
300 kvar

Nyheten släpps imorgon. Då ser det väldigt väldigt mörkt ut för måndagen. De enda som har en hyfsad chans är de som sover vid Globen
"Don't let me change my heart,
Keep me set apart
From all the plans they do pursue.
And I, I don't mind the pain
Don't mind the driving rain
I know I will sustain
'Cause I believe in you."

Utloggad bobi

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 2127
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #81 skrivet: 15 mars, 2007, 16:14:37 »
Är det klart att biljetter kommer att distribueras från Globen?
Bobi

Utloggad Tobias

• Precious Angel
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
« Svar #82 skrivet: 15 mars, 2007, 16:20:48 »
Det är iofs ganska osannolikt att maxantalet biljetter man kan köpa denna gång är sex stycken. Snarare ligger det nog på två (som i Horsens 2000). Det är också osannolikt att alla som var ute efter Debaser-biljetter samtidigt som de försökte komma fram tittade på loveandtheft.se. Det var nog fler än 50 som försökte. Nyheten hade spritts sedan onsdagskvällen via t ex poolen och djungeltelegrafen. Det är dock helt riktigt att chanserna att få tag på biljetter om de släppts i morse bör ha varit åtminstone hyfsat goda och att det ser betydligt mörkare ut till måndagen.

Den nya matematiken:

700 platser. 600 tillgängliga.
50 personer inne på sidan 0910. Kommer de fram på nätet eller telefon så beställer de max antalet biljetter: 6 st.
300 kvar

Nyheten släpps imorgon. Då ser det väldigt väldigt mörkt ut för måndagen. De enda som har en hyfsad chans är de som sover vid Globen

-Homer Simpson

Utloggad Tobias

• Precious Angel
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
« Svar #83 skrivet: 15 mars, 2007, 16:21:53 »
Är det klart att biljetter kommer att distribueras från Globen?
Bobi

Ingenting alls är klart, vad jag kan förstå.

-Homer Simpson

JANNE

• Gäst
« Svar #84 skrivet: 15 mars, 2007, 16:34:06 »
Det är iofs ganska osannolikt att maxantalet biljetter man kan köpa denna gång är sex stycken. Snarare ligger det nog på två (som i Horsens 2000).

[/quote]

Tror också att maxantalet blirtvå biljetter. Det var det till Stones konsert på Cirkus 2003. De biljetterna såldes bara via ett speciellt telefonnummer på Cirkus. En procedur som dikterades av Stones management.

Utloggad Nyman

• Hobo
  • *
  • Antal inlägg: 47
    • Visa profil
« Svar #85 skrivet: 15 mars, 2007, 17:03:49 »
Var inte inne här igår, men man blev lagom glad idag när kompisen fick ett mess från sin farsa på lunchrasten när man satt och glassade i solen på skolgården. Då leker livet. Nu gäller det då bara att få tag på de där biljetterna... Håller alla tummar jag har.  -_-

Utloggad egoBen

• Precious Angel
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #86 skrivet: 15 mars, 2007, 20:09:47 »
Inte skrivits något nu på länge. Jag skriver då.

Max 2 biljetter vore faktiskt riktigt bra. Men samtidigt minskar ju chansen att kunna få tag på biljett om man inte själv kommer fram. Att själv komma fram är därför en nödvändighet. Och man blir ju inte mindre nervös av det faktumet. Någon som kan mildra nervositeten? Någon som hört om man kan köa någonstans och om det verkligen läggs undan biljetter för de som köar? Vore ju det bästa, för oss som bor i Stockholm alltså.
« Senast ändrad: 15 mars, 2007, 20:31:42 av egoBen »

Utloggad Elston

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 6925
    • MSN Messenger - elstongunnn@hotmail.com
    • Visa profil
    • Myspace
    • E-post
« Svar #87 skrivet: 15 mars, 2007, 20:24:11 »
Jag kan definitivt inte mildra någon nervositet, efterom jag är lika nervös själv. Några svar har jag heller inte. Inte ännu.
Beyond the horizon, the sky is so blue
I've got more than a lifetime to live loving you

Utloggad 2gruv

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 2318
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #88 skrivet: 15 mars, 2007, 20:31:42 »
Jag tänker lite här. 600 biljetter totalt. Nästan 100 av dessa är säkert bokade av arrangörer och annat mög. 500 till oss. Hur många känner till detta imorgon kl 9.00? Två tusen? Odds att få biljetter är sådär, men inte totalt omöjligt. Det vore ju sååå tråkigt att inte få biljett. Men jag skulle betala rätt mycket för en biljett så jag skulle väl prova att handla utanför om det verkligen behövs. Hur ska man kunna sova?

Lite flyt nu skulle jävlar inte skada, nu när mycket är skit
Lord, have mercy, mama. It sure is good to see you comin' today

Utloggad PeterP

• Hobo
  • *
  • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
« Svar #89 skrivet: 15 mars, 2007, 22:13:30 »
Ånej tusan ....osv
Kom just hem, varit helt låst hela dagen och tänkte kolla vilka av er som haft den stora turen och läser detta.
Ja så é det ibland!
All lycka åt det som ändå kanske blir   -_-
Mvh
Peter