Diskussioner > Om forumet

Hastighed?

(1/6) > >>

perjak:
Hej

Jeg tycker, at forum'et ganske ofta reagerer utåmodentligt la-a-a-a-a-angsamt....  :wacko:

Man kan gå och brygga kaffe i ventetiden  :party:

Mvh Per

Fredrik:

--- Citat från: perjak skrivet 06 maj, 2007, 10:11:52 ---Hej

Jeg tycker, at forum'et ganske ofta reagerer utåmodentligt la-a-a-a-a-angsamt....  :wacko:

Man kan gå och brygga kaffe i ventetiden  :party:

Mvh Per

--- Slut citat ---
Ja, tyvärr är det väldigt segt ibland. Dessvärre kan jag inte göra mycket åt det, det är ett resultat av att jag hostar sajten på ett billigt webbhotell, och precis som så ofta annars så får man vad man betalar för....

perjak:
Hvad med en 'DONATION' mulighed? Om vi alla donerer 10 kr. pr. år til en PayPal account skulle der blive råd til ett bra luxhotell i lux-suiten :party:

Mvh Per

Tobias:
Jag tycker att det börjat gå avsevärt mycket segare den sista dryga veckan. I synnerhet efter det att forumet slocknade ett tag (och de två senaste dagarnas inlägg försvann) den 1 maj. Det kan ju dock vara en tillfällig svacka. Det mesta flöt ju på rätt bra t ex de där hetsiga veckorna i slutet av mars, då trafiken var flera gånger mer intensiv än den är nu.
Jag ställer gärna upp om en insamling skulle bli aktuell.

Fredrik:
Som det är nu så har vi betalt för ett abonnemang fram till i september. Vi får se hur det artar sig, blir det sämre kanske vi får flytta.

Jag brukar ju köra en "LoveAndTheft-Aid" när det är dags att betala, och det brukar funka rätt bra. Återkommer i ämnet efter sommaren.

/Fredrik

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion