Författare Ämne: Hur är vattnet i poolen?  (läst 2284 gånger)

Utloggad Tobias

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 5929
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
Hur är vattnet i poolen?
« skrivet: 02 mars, 2004, 21:23:16 »
Nu när vi ändå har ett poolforum, kan det vara lika bra att diskutera resultat i poolen. Vi har bara hunnit med två konserter med nästan identiska setlistor ännu, men hur går det för er i konkurrensen?
Själv ligger jag på en åtminstone acceptabel 335:e plats med 62 poäng, främst tack vare den hittills rätt lönsamma satsningen på Saving Grace. Det är dock tidigt i turnén, så mycket kan hända, fr a om Bob börjar skaka om setlistorna lite. Det bör han göra, då denna turné innehåller exceptionellt många flerkvällsframträdanden (alltså flera konserter i samma stad). Min formkurva är sannolikt på nedgående.
"Trying is the first step towards failure."

-Homer Simpson

Utloggad Björn

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 680
    • Visa profil
    • E-post
Hur är vattnet i poolen?
« Svar #1 skrivet: 02 mars, 2004, 21:51:21 »
Jag ligger i vanlig ordning (och trots "Saving Grace") och flyter någonstans i det där 4-gradiga lagret halvvägs mellan ytan och bottnen (842:a). Jag är glad som ett barn så länge jag håller mig bland de översta 50 procenten. Men så mycket säger mig erfarenheten som att oavsett vad Bob spelar, vilka högoddsare han än trollar fram ur hatten, så har jag inte valt dem och efter halva turnén är det enda som kan rädda mig är om han börjar spela "Gates Of Eden" fyra gånger per kväll. Tyvärr verkar mitt team vara lika medelmåttiga som jag - vi är nästan löjligt konsekventa.
« Senast ändrad: 02 mars, 2004, 21:51:55 av Björn »
I love Bob Dylan. Who doesn't? He tapped into some kind of vein and it keeps on keeping on. There's nobody like him. He's unique, and just… way out cool. (D Lynch)

Utloggad Anders S

• Global Moderator
  • Precious Angel
  • Antal inlägg: 4343
    • Visa profil
    • E-post
Hur är vattnet i poolen?
« Svar #2 skrivet: 02 mars, 2004, 22:10:19 »
Jag har också "Saving Grace" att tacka för mina 58 p och en 420:e plats.
Har lite överraskande tagit täten i mitt nya lag (Broke down engine)  :whistle:
Får se hur länge det håller  ;)  
I'm looking for a place that's going to animal my soul,
knit my return, bathe my foot, and collect my dog.
Commission me to sell my animal to the bird to clip
and buy my bath and return me back to the cigarette!

Utloggad Fredrik

• Global Moderator
  • Precious Angel
  • Antal inlägg: 940
    • ICQ Messenger - 47371243
    • Visa profil
Hur är vattnet i poolen?
« Svar #3 skrivet: 09 mars, 2004, 10:32:43 »
Gårdagen var ju spännande  :thumbs: P4S satt fint och gav mig mina högsta poäng den här omgången, 32, vilket iofs inte är mycket att skryta över.

En mer regelbundet spelande av Shot of love och I&I skulle hyfsa mina siffror betydligt ;)

/Fredrik
It's not me you're looking for, babe.