Diskussioner > Om forumet

Undertavlor och nya Huvudämnen

(1/3) > >>

Humlan:
Ibland kan jag känna att vi behöver göra en struktur förnyelse som idag tex... vad säger ni ? :-)

Homer:
Ja, fler kategorier inom "Dylan", kanske?

Tobias:

--- Citat från: Humlan skrivet 15 mars, 2013, 09:20:38 ---Ibland kan jag känna att vi behöver göra en struktur förnyelse som idag tex... vad säger ni ? :-)

--- Slut citat ---

Det där var vagt. Varför behövs förnyelse? Hur ska den se ut? Svara på dessa frågor och jag har möjligen ett svar om vad jag anser.

Tobias:

--- Citat från: Homer skrivet 15 mars, 2013, 09:31:52 ---Ja, fler kategorier inom "Dylan", kanske?

--- Slut citat ---

Varför? Det är ju knappast så att de nuvarande tavlorna direkt knäcks av den enorma mängden inlägg. Snarare är de tre undertavlor som finns där i princip döda.

Humlan:

--- Citat från: Tobias skrivet 15 mars, 2013, 12:30:08 ---
--- Citat från: Humlan skrivet 15 mars, 2013, 09:20:38 ---Ibland kan jag känna att vi behöver göra en struktur förnyelse som idag tex... vad säger ni ? :-)

--- Slut citat ---

Det där var vagt. Varför behövs förnyelse? Hur ska den se ut? Svara på dessa frågor och jag har möjligen ett svar om vad jag anser.

--- Slut citat ---

Tobias det behöves alltid förnyelse :-) Jag är säker på att det är flera som har åsikter, och nog skulle flera skriva och må bra av det under en tydligare struktur en slags konstruerad "frihets" tänkande :-)

Min läggning är sådan åt det funderande hållet det börjar med en vag förnimelse som växer sig starkare eller tonar bort in i den eviga undermedvetnadimman för att sedan återkomma med förnyad svag nyans av tydlighet ibland mer påtaglig :-) Jag räds inte tystnad iaf...

Ja vi behöver prata om strukturer ibland :-) "undertavlor" behövs tror att det faktiskt skulle skrivas mera om det fanns en tydligare struktur och flera "fästa" trådar det skulle bli enklare att söka och hitta trådar att fortsätta i på ett enklare sätt...

Tobias om någon tråd i eller under en "undertavla" :-) ligger i dvala betyder det inte att den är död den finns där tills något känns nödvändigt att säga i den...

Jag kan tänka mig flera undertavlor som skulle underlätta ett ökat skrivande men också namnbyte av huvudtavlor och flytt av undertavlor :-)

En växande viktig är Dylans Måleri hans bildkonst en annan är "samlandets" sköna konst...

Byta från "Inspelningar" till Samlande ? med alla dess undertavlor som behövs och helt tydligt behövs det även under andra artister :-)

En fast "tävlings grupp ?

Några "fästa" andra artister kanske kan ibland kännas ett behov av för att förenkla ett postande

jösses allt är så vagt det finns inget överhängande behov jag är fokuserad på mitt skapande och min kärlekt till musiken som jag hittar genom att lyssna på strömmar av medvetenhet ute utanför där ute inne här inne nu måste jag börja jobba har massor att göra kram på er  :d2: :d5:

Tystnaden är skön den med man hör sina egen tankar på ett annat sätt ibland kärleken i skapandet....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion