Hej Anders o Fredrik.
Jag tror att ni får ta och göra en djupdykning i tekniken nu. Kolla upp med server-hotellet osv.
Ett problem som jag råkade ut för idag (jag trodde att jag var ensam om det ända tills nyss, då Jörgen sms:ade om samma problem)
var att jag helt plötsligt möttes av Hej egoben, då jag öppnade sidan, innan inloggning. Egoben?? Joakim, min vän, du kan vara lugn, jag kunde inte röra mig ur fläcken efter det, jag fastnade helt enkelt under Stora ögonblick...men inloggad som egoben. Som det såg ut. Exakt samma sak verkar Jörgen ha råkat ut för nu sent i kvällen. Varför egoben? Hur mycket jag än tycker om Joakim så vill jag vara mig själv...

Testade med att öppna IE (i st för Firefox) men det blev samma resultat.
Jag stängde ner allt och startade om datorn, öppnade Firefox igen, klickade in på L&T men möts återigen av samma sak: Hej egoben under Stora ögonblick...tråden. Den här gången lyckades jag dock ta mig bort därifrån så att jag hamnade på första-sidan som Gäst. Loggade in och nu är det frid och fröjd.
Men Jörgen sitter tydligen med samma strul just nu. Har bett honom stänga ner allt och starta om etc.
Men det har varit andra konstigheter också, tidigare i veckan, från och till, hela sidan har plötsligt "krackelerat" och reducerats till något underligt "text-format".
Är det några andra här som haft samma problem eller andra under veckan?