Författare Ämne: Säljes: Biljett till Ian Hunter på Nalen i Stockholm ikväll, Mån 21/11  (läst 1497 gånger)

Utloggad Leif

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 4173
    • Visa profil
    • E-post
Tyvärr, tyvärr har jag fått förhinder och kan inte se Ian Hunter på Nalen I Stockholm ikväll, så här kommer
ett erbjudande i sista minuten. Har en biljett att sälja, rabatterad med 100 kr. Om någon är intresserad, skicka ett PM här, eller ett mail till leihan56@gmail.com. Biljetten skickar jag elektroniskt förstås, via email.
The man in me will hide sometimes to keep from bein seen.
But that's just because he doesn't want to turn into some machine.

Utloggad Leif

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 4173
    • Visa profil
    • E-post
SV: Säljes: Biljett till Ian Hunter på Nalen i Stockholm ikväll, Mån 21/11
« Svar #1 skrivet: 21 november, 2016, 12:25:20 »
Tyvärr, tyvärr har jag fått förhinder och kan inte se Ian Hunter på Nalen I Stockholm ikväll, så här kommer
ett erbjudande i sista minuten. Har en biljett att sälja, rabatterad med 100 kr. Om någon är intresserad, skicka ett PM här, eller ett mail till leihan56@gmail.com. Biljetten skickar jag elektroniskt förstås, via email.

Biljetten är såld! Yes!  ^_^
The man in me will hide sometimes to keep from bein seen.
But that's just because he doesn't want to turn into some machine.

Utloggad Humlan

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 8070
    • Visa profil
SV: Säljes: Biljett till Ian Hunter på Nalen i Stockholm ikväll, Mån 21/11
« Svar #2 skrivet: 21 november, 2016, 13:29:10 »

Biljetten är såld! Yes!  ^_^

:d2:
±→H4n→~ https://www.instagram.com/joakim.humleback/

"But power and greed and corruptible seed Seem to be all that there is"

"Since the legalization, Monsanto has charged Brazilian farmers 2% of their sales of Roundup Ready soya beans, which now account for an estimated 85% of the nations soyabean"