Författare Ämne: Bob Dylan 2018  (läst 7151 gånger)

Utloggad Merlin

• A Friend To The Poor
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
SV: Bob Dylan 2018
« Svar #120 skrivet: 05 oktober, 2018, 14:00:03 »
Låter bra! Extra roligt att ni prickade in den avslutande spelningen. Då kanske Bob och bandet lägger in en extra växel (inte för att det behövs, men ändå...). Vi sitter på rad 6 (B) och rad 8 (D) på Stu:s sida (om han nu fortfarande är med). Sista kvällen blev det loge-platser. Jag är lite orolig för att åtminstone rad 6 är för nära för att kunna se honom när han sitter vid pianot. Av de första Twitterbilderna att döma verkar han nämligen fortfarande ha pianot riktat mot publiken. Men vi får se. Jag lär ju åtminstone se honom bra från loge-platsen sista kvällen. Ser verkligen fram emot detta!

Utloggad egoBen

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 3406
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #121 skrivet: 05 oktober, 2018, 16:58:33 »
Låter bra! Extra roligt att ni prickade in den avslutande spelningen. Då kanske Bob och bandet lägger in en extra växel (inte för att det behövs, men ändå...). Vi sitter på rad 6 (B) och rad 8 (D) på Stu:s sida (om han nu fortfarande är med). Sista kvällen blev det loge-platser. Jag är lite orolig för att åtminstone rad 6 är för nära för att kunna se honom när han sitter vid pianot. Av de första Twitterbilderna att döma verkar han nämligen fortfarande ha pianot riktat mot publiken. Men vi får se. Jag lär ju åtminstone se honom bra från loge-platsen sista kvällen. Ser verkligen fram emot detta!

Låter ju ändå väldigt bra. Och det är bra att ha olika platser, det är nästan bättre än att sitta på samma hela tiden. Blir lixom som en annan konsert på ytterligare ett sätt. :-) Det blir säkert jättebra!

Utloggad Tobias

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 5810
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
« Svar #122 skrivet: 06 oktober, 2018, 05:13:13 »
egoBen och city kitty blir kanske inte de enda L&T:arna i Philadelphia.
"Trying is the first step towards failure."

-Homer Simpson

Utloggad egoBen

• Precious Angel
  • Antal inlägg: 3406
    • Visa profil
    • E-post
« Svar #123 skrivet: 13 oktober, 2018, 00:46:04 »
egoBen och city kitty blir kanske inte de enda L&T:arna i Philadelphia.

Hoppas får se dig där! Fråga om du behöver tips eller hjälp med något. Hoppas på en bra avslutningskonsert för en taggad publik. Jag gillar annars att se början av hans turnéer eftersom han ändrar mest då men sista spelningen är intressant också. Men alla spelningar är givetvis intressanta!