Författare Ämne: Upcoming European Tour 2013  (läst 23694 gånger)

Utloggad Offe

  • Landlord
  • *****
  • Antal inlägg: 347
    • MSN Messenger - rtot@hotmail.com
    • Visa profil
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #45 skrivet: 14 juni, 2013, 17:08:04 »
Har precis  bokat biljetter till den sista av de tre spelningarna i London. Underbart :d5:
When you're with me, I'm a thousand times happier than I could ever say.

Utloggad egoBen

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 3464
    • Visa profil
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #46 skrivet: 14 juni, 2013, 18:57:29 »
Har precis  bokat biljetter till den sista av de tre spelningarna i London. Underbart :d5:

Lysande! Det blir nog en ordentligt trevlig uppsamling av Dylanfolk i London den veckan. OS vad var det.

Utloggad Tobias

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6016
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #47 skrivet: 15 juni, 2013, 00:59:24 »
Spelstället i Berlin får mig att tänka tillbaka på när jag gick nära Anhalter Bahnhof (där en delvis bevarad stationsingång står kvar som en påminnelse om krigets förödelse) och på marken hittade en använd biljett till en Jack White-konsert på Tempodrom, som kunde ses från den plats jag var. Det vore trevligt att återse Berlin, gärna i samband med en Dylan-konsert eller två, men det får nog bli någon annan gång. Fast mycket kan hända till i höst, så vem vet...
"Trying is the first step towards failure."

-Homer Simpson

Utloggad Humlan

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 8072
    • Visa profil
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #48 skrivet: 15 juni, 2013, 01:01:36 »
Spelstället i Berlin får mig att tänka tillbaka på när jag gick nära Anhalter Bahnhof (där en delvis bevarad stationsingång står kvar som en påminnelse om krigets förödelse) och på marken hittade en använd biljett till en Jack White-konsert på Tempodrom, som kunde ses från den plats jag var. Det vore trevligt att återse Berlin, gärna i samband med en Dylan-konsert eller två, men det får nog bli någon annan gång. Fast mycket kan hända till i höst, så vem vet...

 :d2: :party:
±→H4n→~ https://www.instagram.com/joakim.humleback/

"But power and greed and corruptible seed Seem to be all that there is"

"Since the legalization, Monsanto has charged Brazilian farmers 2% of their sales of Roundup Ready soya beans, which now account for an estimated 85% of the nations soyabean"

Utloggad Tobias

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 6016
    • Visa profil
    • Last.fm
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #49 skrivet: 15 juni, 2013, 01:09:40 »
Spelstället i Berlin får mig att tänka tillbaka på när jag gick nära Anhalter Bahnhof (där en delvis bevarad stationsingång står kvar som en påminnelse om krigets förödelse) och på marken hittade en använd biljett till en Jack White-konsert på Tempodrom, som kunde ses från den plats jag var. Det vore trevligt att återse Berlin, gärna i samband med en Dylan-konsert eller två, men det får nog bli någon annan gång. Fast mycket kan hända till i höst, så vem vet...

 :d2: :party:

 :d2:
Ja, det skadar inte att vara optimistisk. Dessutom är jag just nu i ett läge (utan att säga för mycket) där mycket kan ändras ganska snabbt. Snart kan saker se annorlunda ut. Inte mirakulöst annorlunda, men unna-sig-weekend/vecka-i-Berlin-annorlunda. Vi får se.
Nog pratat om mig, tråden handlar om annat.
"Trying is the first step towards failure."

-Homer Simpson

Utloggad Humlan

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 8072
    • Visa profil
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #50 skrivet: 15 juni, 2013, 01:11:10 »
Spelstället i Berlin får mig att tänka tillbaka på när jag gick nära Anhalter Bahnhof (där en delvis bevarad stationsingång står kvar som en påminnelse om krigets förödelse) och på marken hittade en använd biljett till en Jack White-konsert på Tempodrom, som kunde ses från den plats jag var. Det vore trevligt att återse Berlin, gärna i samband med en Dylan-konsert eller två, men det får nog bli någon annan gång. Fast mycket kan hända till i höst, så vem vet...

 :d2: :party:

 :d2:
Ja, det skadar inte att vara optimistisk. Dessutom är jag just nu i ett läge (utan att säga för mycket) där mycket kan ändras ganska snabbt. Snart kan saker se annorlunda ut. Inte mirakulöst annorlunda, men unna-sig-weekend/vecka-i-Berlin-annorlunda. Vi får se.
Nog pratat om mig, tråden handlar om annat.

 :party:
±→H4n→~ https://www.instagram.com/joakim.humleback/

"But power and greed and corruptible seed Seem to be all that there is"

"Since the legalization, Monsanto has charged Brazilian farmers 2% of their sales of Roundup Ready soya beans, which now account for an estimated 85% of the nations soyabean"

Utloggad janne

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 828
    • Visa profil
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #51 skrivet: 17 juni, 2013, 11:27:54 »
En parkettbiljett till Oslo inköpt. Det var inga problem att gå in på www.billettservice.no kl. 9 och boka.  :d5: :d6: :party:

Utloggad Humlan

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 8072
    • Visa profil
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #52 skrivet: 17 juni, 2013, 11:52:27 »
Testar nu... och får 4 "Sitteplasser" FELT 109, Rad 10, Plass 3-6 3040 NOK
±→H4n→~ https://www.instagram.com/joakim.humleback/

"But power and greed and corruptible seed Seem to be all that there is"

"Since the legalization, Monsanto has charged Brazilian farmers 2% of their sales of Roundup Ready soya beans, which now account for an estimated 85% of the nations soyabean"

Utloggad Fajersson

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 1174
    • Visa profil
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #53 skrivet: 17 juni, 2013, 14:49:36 »
Jag är lite sugen på Köpenhamn. Såg Lou Reed där förra sommaren. Falconersalen är en amfiteater (typ). Grym akustik i den lokalen. Dessutom finns det en liten yta framför scenen som gjordes tillgänglig för publiken under extranumren.  Jag kunde enkelt knalla ner och ställa mig framför Lou. Inga dumdryga vakter, ingen trängsel bara dans och glädje.
...and the road is long, it's a long hard climb. I've been on that road for too long a-the time.

Utloggad janne

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 828
    • Visa profil
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #54 skrivet: 17 juni, 2013, 16:18:37 »
Kommer inte loss från jobbet, annars vore Köpenhamn givet. Det får bli Oslo och Stockholm.

Utloggad Silvio

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 518
    • Visa profil
    • http://
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #55 skrivet: 17 juni, 2013, 20:02:22 »
Hoppas att jag lyckas ordna bra biljett till Köpenhamn, tyvärr blir det nog bara en enda spelning denna vända. Men så blir det ibland,


Utloggad Fajersson

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 1174
    • Visa profil
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #56 skrivet: 17 juni, 2013, 23:11:14 »
Hoppas att jag lyckas ordna bra biljett till Köpenhamn, tyvärr blir det nog bara en enda spelning denna vända. Men så blir det ibland,
Alla platser är mer eller mindre bra i Falconersalen, tycker jag.
...and the road is long, it's a long hard climb. I've been on that road for too long a-the time.

Utloggad gerbos

  • Landlord
  • *****
  • Antal inlägg: 326
    • Visa profil
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #57 skrivet: 18 juni, 2013, 14:04:13 »
Passade på att köpa biljetter till båda Hamburgspelningarna när de släpptes. Hade egentligen inte tänkt att se någon annan Dylan-spelning än de i Stockholm, men det är så svårt att låta bli  :rolleyes:

Utloggad Silvio

  • Precious Angel
  • *******
  • Antal inlägg: 518
    • Visa profil
    • http://
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #58 skrivet: 20 juni, 2013, 10:22:30 »
Hoppas att jag lyckas ordna bra biljett till Köpenhamn, tyvärr blir det nog bara en enda spelning denna vända. Men så blir det ibland,
Alla platser är mer eller mindre bra i Falconersalen, tycker jag.

Blev rad 18 (men vilken sektion var i det närmaste omöjligt att se på översikten, så det blir spännande fram till dörrarna öppnar :))

Utloggad mickesam

  • Landlord
  • *****
  • Antal inlägg: 285
    • Visa profil
    • E-post
SV: Upcoming European Tour 2013
« Svar #59 skrivet: 25 juni, 2013, 14:48:36 »
Fick just klartecken till att jag fått biljetter till mina önskade Englandsspelningar, så nu är min tur klar.
Det blir Köpenhamn x 2, Hannover, Hamburg x 2, Blackpool x 2 samt London x 3. Tyvärr missar jag möjligheten att träffa L&T:are i samband med Waterfront, men några av er lär jag stöta på i Europa.

Micke, Göteborg